Kieli ulkonajees, että onnex taas alkaa viikonloppuisin jotain järkevää seurattavaa tuleen töllöstä - elikkä formulat..oon ollu aivan formulahullu about 7 vuotta, rallista ym.moottoriurheilusta oon dikannu aina..

eläimet menee kyllä vielä formuloiden edelle..oon hyvin eläinrakas ja oma koirulini on mulle rakkaampi kun useampi ihminen...hänen rakkautensa ja vilpittomyytensä on aina aitoa ja vilpitontä, eikä hän vaadi vastalahjaksi kun sapuskaa, lenkittämistä, ja piskusen kirputtamista ja rapsuttamista..kunpa ihmisetkin osais olla toisilleen yhtä vilpittomiä ja pyyteettömiä..paljon on vielä elämässä opittavaa vaikka ikää jo 45 mittarissa...aika kovissa huuruissa menny 20vuotta, uskokaa tai älkää - voi olla elämää vielä huurujenkin jälkeen..pää pelaa ihan kun teillä muillakin ikäsillä ja kroppa taitaa olla jopa keskimäärästä paremmassa kunnossa!!!vaikka oon super-sosiaalinen - tietty varovaisuus on leimannu suurinta osaa mun elämääni; johtuen päihdejutuista! siks mä koetan nyt täällä avautua anonyyminä..jokainen joka on jossakin porukoissa pyöriny, tietää kuinka katala piirre kateus voi olla, ja se yleensä tekee ainakin musta varovaisen mitä suustani päästelen...koska ihmisillä tapana suurennella asioita ja muokata omien kertomustensa tyylisiks..tekstiä tulis taas, mutta tarvii lähtee pisuttaan koirulia..

no joo, näkee varmaan etten oo tosissaan paljoo kirjuutellu moisia blogeja tms. asiat pomppii laidasta laitaan, mutta mua tää helpottaa, jos joku saa iloo, ees kunnon naurut tai jotain - hyvä sekin.

niin sen verran vielä huomis aamuun ja kello 9.00 kun formulat pärähtää käyntiin...se onpi hieno tunne, ainakin olla paikanpäällä katsomassa ja kuulemassa F1-autojen äänet - mulla kyllä nousi kaikki karvat pystyyn kun olin yhden kerran kyseisiä kisoja seuraamassa paikanpäällä. kallista oli, mutta joka ikisen sentin arvonen kokemus(lippu pelkästään katsomoon 250e/hlö + interrail-kortit ym) että jos mietit kannattaisko lähtee - pelkkä reilaaminen yli40-vuotiaana oli maailman mahtavin kokemus...kun huomas, että omalla englanninkielellä  pärjää paremmin kun mainiosti, kaikkien huurujen jälkeen pärjäsin maailmalla tosi hienosti, ja maailmankatsomukseni avartu aika lailla. eikä se si jäänytkään viimeseks kerraks..

jeps, nyt hyvät yöt tältä kerralta, koiruli seisoo tassut ristissä eteisessä ja odottaa. tsaukkelis!!!